Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 13 Oct 2024 13:41:38 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/29160 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Kalevi tee 3, Harju 
maakond, Rae vald, Lehmja küla, Kalevi tee 3// L1, Harju maakond, Rae vald, 
Lehmja küla, Kalevi tee 3, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Kalevi tee 
3, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Kalevi tee 3// Põrguvälja tee L1, 
Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Kalevi tee 3// Taevavärava tee lõik L1 
(Äri- ja tööstushoone, Piirdeaed ja värav, Päikeseelektrijaam, Elektriautode 
laadimispunkt, Juurdepääsutee Põrguvälja teele, Juurdepääsutee Taevavärava 
teele) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27139730>  (menetlus nr: 
329845), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister